صفحه اصلی
فـهرســت خدمــــات ≡

قوانین و حریم خصوصی دانش یاب آتیه

تیم آتیه، به تمام کاربران خود اطمینان حاصل می نماید که داده‌های شخصی و حساس کاربر شامل اطلاعات شناسایی (کد‌ملی، تاریخ تولد و…)، اطلاعات مالی و پرداخت، اطلاعات احراز هویت، مخاطبین، ایمیل و داده‌های مربوط به تماس، میکروفون، دوربین و مواردی مشابه، در حریم خصوصی وب سایت محفوظ می باشد.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن آتیه هنگام نصب، هیچگونه دسترسی به گوشی موبایل شما را درخواست نمیکند و صرفا دسترسی به آپلود فایل به جهت ارتباط با پشتیبانی و ارسال سفارشات مورد درخواست می باشد.

قوانین عمومی کاربران

جنس خریداری شما بصورت فایل دانلودی پس از پرداخت هزینه، به ایمیل شما ارسال میگردد.

قوانین استخدامی – همکاری

تیم آتیه برای فراهم نمودن بستر علمی مفید، اعلام استخدام و همکاری نموده است. ولی این به معنای استخدام نهایی یا رسمی نبوده و صرفا جهت درخواست همکاری تلقی میگردد. فلذا با تکمیل فرم های استخدامی، شما بعنوان راهنما و کمک رسان، با تیم آتیه همکاری خواهید داشت.

تسویه حساب – حق الزحمه

تمام حق الزحمه ی شما با کسر 20 تا 30 درصد بعنوان پشتیبانی وب سایت و امورات مالیاتی، در آخر هر ماه شمسی به شماره شبا اعلامی واریز میگردد ( لطفا درخواست تسویه غیر سیاست وب سایت نفرمائید.)

همچنین اگر شما پروژه ای زیر نظر پشتیبانی آتیه انجام داده اید، مبلغ توافقی با شما عینا و در آخر ماه شمسی به حساب شما واریز خواهد شد.

قوانین عمومی همکاران

  • هرگونه ارتباط با کاربران در جلسات آنلاین، غیر قانونی بوده و خلاف سیاست وب سایت می باشد. و درصورت اثبات، کاربری شما برای همیشه بلاک خواهد شد.
  • پس از تائید رزومه شما ( مشاورین – معلمین – فریلنسر و بقیه همکاران )، تیم آتیه اطلاعات شما را ( بغیر از اطلاعات ارتباطی نظیر شماره موبایل) در وب سایت قرار داده و یک کد مخصوص پیامکی در سامانه 10001528 مشخص خواهد شد.
  • فریلنسر ها و مترجمین گرامی : درصورت همکاری در پروژه ای با تیم آتیه، شما می بایست تمام خواسته های مشتری را در زمان مشخص شده تحویل نمائید. اگر کم و کاستی در فرآیند تحویلی شما رخ دهد، پروژه سریعا به فرد دیگری واگذار شده و شما هیچگونه حق الزحمه ای دریافت نخواهید کرد.
  • معلمین و مشاورین دوست داشتنی : در هنگام رزرو کلاس های شما در بستر های مختلف، می بایست سریعا پاسخگوی کاربر باشید و درصورت عدم امکان به پاسخگویی سریع، میبایست دلیل و زمان دقیق آن را به 10001528 ارسال فرمائید.

ساخت رزومه
دانشجو
دانش‌آموز
سفارش پروژه
کافه کتاب
جستجو
زبان انگلیسی
استخدام
chat