صفحه اصلی
فـهرســت خدمــــات ≡

هزیــنــه ها – واریــز

هدف وب سایت آتیه، صرفا درآمد‌زایی نمی باشد و هدف اصلی آن، توزیع علم و رفع مشکلات علمی است. بر اساس سیاست مدیریت وب سایت، تمامی هزینه ها پایین تر از دیگر وب سایت ها بوده و سعی بر حفظ عدالت شده است.جهت اطلاع از هزینه‌ها، ابتدا وارد بخش مورد نظر شده و هزینه ی ارائه آنها را مشاهده نمائید و همچنین، میتوانید با پشتیبانی آتیه در ارتباط باشید.

هزینه درج تبلیغات در دانش یاب آتیه

هزینه دوره‌ها و کلاس‌های زبان انگلیسی

هزینه درج آگهی نیازمندی علمی

خرید / تمدید اشتراک

هزینه سفارش نگارش رزومه

جهت ثبت درخواست نگارش خود، لطفا یکی از طرح های لینک زیر را انتخاب نموده و پس از پرداخت، ایمیلی برای تکمیل مشخصات برای شما بصورت خودکار ارسال خواهد شد. لطفا آن را تکمیل نمائید. پس از تکمیل، پشتیبانی آتیه نسخه ی اولیه درخواستی شما را برایتان در اسرع وقت بصورت ایمیل ارسال خواهد نمود. لطفا فایل ارسالی را مطالعه نموده و درصورت هرگونه ایراد و یا درخواست کم و زیاد کردن در داخل رزومه، با پشتیبانی آتیه، ارتباط برقرار فرمائید. ( تمام امورات خودکار و در سریع ترین حالت ممکن می باشد ).

هزینه سفارش نگارش انگیزه نامه

جهت ثبت درخواست نگارش انگیزه نامه به زبان انگلیسی بصورت کاملا تخصصی، پس از پرداخت، ایمیلی برای تکمیل مشخصات و دریافت اطلاعات مورد نیاز شما بصورت خودکار ارسال خواهد شد. لطفا وارد لینک ارسالی شده و آن را تکمیل نمائید. پس از تکمیل، پشتیبانی آتیه نسخه ی اولیه درخواستی شما را ابتدا بصورت فارسی به ایمیل شما ارسال خواهد نمود. لطفا فایل ارسالی را مطالعه نموده و درصورت هرگونه ایراد و یا درخواست کم و زیاد کردن در داخل انگیزه نامه، با پشتیبانی آتیه، ارتباط برقرار فرمائید. ( تمام امورات خودکار و در سریع ترین حالت ممکن می باشد ). بعد از تکمیل شدن نسخه ی فارسی، متن شما بصورت تخصصی ترجمه شده و برای شما ارسال خواهد شد.

هزینه مشاوره/معلم آنلاین

تیم وب سایت / اپلیکیشن بزرگ آتیه، لیست متخصصین مشاور و معلمین آنلاین خود را با توجه به سوابق و توضیحات منحصر به فرد هرکدام، در دید عموم قرار داده است. جهت انتخاب مشاور / معلم مورد نظر، وارد لیست مربوطه شده و کد وی را یادداشت نمائید. سپس روی فرد انتخاب شده کلیک نمائید.

ساخت رزومه
دانشجو
دانش‌آموز
سفارش پروژه
کافه کتاب
جستجو
زبان انگلیسی
استخدام
chat